שמרית דרור -

אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים -

אולי בעצם זו לא לקות למידה וטעות באבחון? שמרית דרור

מאמרים רבים וחשובים בתחום של הפרעות קשב וריכוז ניתן למצוא בתחתית עמוד זה.

"אנשים שחושבים לאט תמיד יאשימו את מי שחושב מהר בהפרעות קשב וריכוז, ואין בעולם משהו שמפחיד יותר אנשים מבוגרים מאשר ילדה חכמה".

זהו לא רק משפט מקסים ונכון מהספר "סבתא מוסרת דרישת שלום וסליחה", וזה גם לא רק האני מאמין שלי האישי.
מתחילים לצוץ כמו פטריות לאחר גשם מחקרים המעידים כי ילדים, נערים ומבוגרים עם  add & adhd חכמים יותר, בעלי חוש צדק מפותח יותר, יצירתיים באופן בלתי ניתן לתיאור ויותר מכל – כאשר הם מפוקסים על משימה ומשהו מעניין אותם, ההצלחה שלהם מובטחת יותר מאשר אצל נער "רגיל".

לצד הטיפול התרופתי, שלעיתים אין ברירה והוא המוצא האחרון – יש אינספור כלים, תהליכים ומענה רגשי וטכני שניתן לספק לילדים.

וכאן – בתחתית עמוד זה – ישנם מאמרים רבים מאוד להורים ואנשי החינוך בכל הקשור להפרעות קשב וריכוז. ממליצה לקרוא, להבין ולקחת שליטה מודעת על ההתנהלות בעניין ולא לרוץ ישר לריטלין (על אף העובדה שאני לא נגד שימוש בכדור באופן גורף).

לצערי, כשאני הייתי ילדה קטנה, לא הייתה את המודעות של היום.
אני רואה ויודעת שבאמצעות תהליך אימון אישי של כחצי שנה ניתן להביא לשינוי ממשי אצל הילד או הנער.
התהליך יכול להתבצע באמצעות אימון אישי עם הילד – שזה החשוב ביותר, אך נדרש גם תהליך מול ההורים.
במידה והילד מסרב להגיע, ניתן כמובן להתחיל כהדרכת הורים אישית בתקווה שהילד בהמשך יסכים להגיע.

אני מזמינה אתכם לקרא עוד בעמודים הרלוונטיים באתר – אימון אישי לילדים ונוער עם הפרעות קשב וריכוז וכן הדרכת הורים לילדים עם ADD/ADHD (דרך התפריט הראשי באתר זה).

הקשר בין חיידקים במעיים ובעיות קשב וריכוז | שמרית דרור - יוצרים מציאות

חיידקים במעיים והקשר ל ADD/ADHD

במחקר שבוצע באונבסיטת Radboud University Medical Center נמצא קשר אפשרי בין חיידקים מסוג מסוים במעיים לבין פעילות מוחית המאופיינת בהפרעות קשב וריכוז. ככלל, בגופינו יש מיליארדי מיקראורגניזמים

לקריאת המאמר >

קורסים דיגיטליים

קורסים דיגיטליים בתחומי אסטרטגיות למידה והפרעות קשב

הקורס המלא לאסטרטגיות למידה עלה לאתר

צפייה ללא עלות – מיני קורס המסביר מה המרכיבים לשיפור ההבנה, הזיכרון והשליפה של כל ידע שנלמד.