שמרית דרור -

אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים -

הסיפור שלי

1996
סיפור אישי 1996 - שמרית דרור

שנת 1996, מבחן באנגלית. לאחר 3 ימים של למידה בלתי פוסקת, בהם החברה הטובה שלי נורית, איתה למדתי למבחן -  מציעה שניקח הפסקה קטנה מלמידה- ואני ממתעקשת להתמיד ולא חוסכת ממנה את הרצאת הניו אייג' שאומרת: "אני מאמינה שאם רק נרצה, אם נאמין, אם נשקיע, יהיו תוצאות".

והנה, אני בכיתה, היא בקצה השני. ציון שלה – 92. שלי – 42.
היא צחקה צחוק כ"כ מתגלגל שלא הבנתי את פשרו, עד שבסוף השיעור היא הסבירה: "זה הצחיק אותי, איך שכ"כ האמנת, שאם רק רוצים, וממש משקיעים, בסוף מגיעה ההצלחה".

1996
סיפור אישי 1996 - שמרית דרור

עדיין 1996, באותו חודש ממש, הורי יוצאים ליום הורים בבית הספר היסודי עם אחי הקטן. בבית הספר הזה סיימתי ללמוד שנתיים לפני כן לפני שעברתי לתיכון.

כאשר פגשו הם במורה לאנגלית היא הודיעה בהתלהבות כמה שהיא גאה בי וכמה נחת אני מביאה לה.

הורי, המומים, הסבירו כי הם שם עבור האח הקטן, שמרית כבר שנתיים בתיכון.

אך המורה לא טעתה.

מסתבר שרשימה ארוכה של תלמידים שלימדתי כבר שנתיים לפני כן הם תלמידים שהיא שלחה אלי. הייתי המורה הפרטית של עיירת הפיתוח בה גדלתי. כל תלמיד שהגיע אלי הגיע למצוינות.

 

2001
סיפור אישי 2001 - שמרית דרור

2001 - סיום שנה ראשונה בתואר ראשון בכלכלה ואני עם נכשלים בכל הקורסים.

זהו, הגיע הזמן לאבחון.

זכיתי למאבחנת מדהימה שלא בצעה את האבחון כלאחר יד אלא ממש ישבה והסבירה לי כיצד עובד המוח של אנשי קשב וריכוז ולקויות למידה.

מכאן, הבנתי שמה שאני עושה  בעצם זה ללמד את התלמידים שלי באמצעות אסטרטגיות ולכן הם כ"כ מצליחים. לאחר מכן התחלתי ללמוד כל מה שניתן על מוח האדם ועל הדרך שלנו להפעיל אותו.

מאז, מעולם לא הפסקתי ללמוד ולהתמחות בתחום זה.

2002
סיפור אישי 2002, תעודת הצטיינות - שמרית דרור

2002 - סיום סמסטר ב' שנה שניה בתואר ראשון בכלכלה.

מקבלת לדואר הזמנה לטקס מצטיינים.
בתמימות וקצת מבוכה ניגשת למשרד המכללה לשאול מה הסיבה שקיבלתי זאת לדואר? כאן גיליתי שסיימתי שנה ב' בהצטיינות.
זה מה שקורה שלומדים עם אסטרטגיות הלמידה הנכונות.

כלכלנית לא הפכתי להיות, אבל מטפלת נוירופידבק ומורה להוראה מתקנת כן, וכבר 20 שנים אני עובדת עם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.
ואני רואה ניסים מתרחשים.
ניסים בהיבטים רגשיים, ילדים שמחים יותר, חברותיים יותר, מאמינים בעצמם, עם מוטיבציה גבוהה יותר.
ניסים ברמה ההתנהגותית, ילדים פחות תזזיתיים, יותר ממוקדים, פחות נוטים למריבות, יחסם עם עצמם ועם הסביבה משתנה לטובה.
וניסים בהיבטים הפדגוגים  – יותר הצלחה בלימודים בפחות מאבקים.

כאן, תוכלו לקרוא מה התלמידים שלי והוריהם מספרים ולהבין את החשוב ביותר – כאשר עובדים עם אסטרטגיות הלמידה הנכונות, כל ילד, נער ומבוגר יכולים להצליח.

מקבלת בקליניקה פרטית בגבעתיים, רמת השרון והרצליה.

כמה מילים מתלמידים והוריהם

הקורס המלא לאסטרטגיות למידה עלה לאתר

צפייה ללא עלות – מיני קורס המסביר מה המרכיבים לשיפור ההבנה, הזיכרון והשליפה של כל ידע שנלמד.