שמרית דרור -

הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק - ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים

גבעתיים -

לפני הכל אני מאמנת נוירופידבק ואשת חינוך המאמינה באמת ובתמים, עם יד על הלב! שכל ילד, נער ומבוגר יכולים להצליח.

אני לא מאמינה בזה משום שזו מחשבה שנוח להאמין בה, שהיא מנחמת, ואולי אף משום שהיא קלישאה למכור לילדים שאנו כ"כ רוצים שיצליחו ​אלא מהסיבה הפשוטה, שאנו –  אם נרצה בזה או לא, בסוף מכונות לייצור מחשבות ורגשות – מחשבות ורגשות שמניעות אותנו לפעולות, והפעולות שנבחר יניעו אותנו להצלחה או אי הצלחה.
זה תפקידנו ההורים ואנשי חינוך לספק לילד ולנער כלים איתם הוא ילך בעולם כאשר הוא זה הבוחר את מחשבותיו ומכאן ייצור רגשותיו ולא אנו (החברה התחרותית בה אנו חיים) נכתיב לו את דרכו.

שמרית דרור - מומחית הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז

גם בנושא הלמידה, אנו בסך הכול מכונות, מוח חושב עם עשרות אם לא מאות פונקציות בתוכו. עלינו רק למצוא את אסטרטגיות הלמידה הנכונות למוחו של כל ילד, וההצלחה בטוחה. איך אני רושמת זאת בוודאות כ"כ גדולה? 

מתוך 19 שנים של אימון ילדים ונוער. כל מי שהגיע לתהליך איתי עם מחויבות מצד ההורים – הצליח.

המחויבות מצד ההורים עוזרת ליצור את שיתוף הפעולה המביא את מחויבות ומוטיבציית הילד לשינוי רגשי ולימודי, גם אם בהתחלה מוטיבציה זו לא הייתה קיימת.


מקבלת בקליניקה פרטית בגבעתיים, רמת השרון והרצליה.

הדרכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז

הסמכות מקצועיות

כמה מילים מתלמידים והוריהם

יצירת קשר

אימון נוירופידבק וכן תהליך הוראה מתקנת פרטני וקבוצתי במקצועות חשבון, עברית ואנגלית מתקיים בגבעתיים ורמת השרון בלבד, בנוסף קיימים קורסים דיגיטליים ללמידה עצמית של אסטרטגיות למידה במקצועות האלה.

אסטרטגיות לאימון מוחי, ניהול זמן ומשימות, התארגנות במרחב, או אסטרטגיות למידה כלליות, ניתנות במסגרות /קורסים דיגיטליים/ בלבד.

הקורס המלא לאסטרטגיות למידה עלה לאתר

צפייה ללא עלות – מיני קורס המסביר מה המרכיבים לשיפור ההבנה, הזיכרון והשליפה של כל ידע שנלמד.