שמרית דרור -

הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק - ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים

גבעתיים -

איך להעביר מסרים תת הכרתיים

איך להעביר מסרים תת הכרתיים

כל אחד מהמנטורים הגדולים מדבר על מסרים תת הכרתיים ועל היכולת שלהם לשנות את המציאות שלנו. למעשה, מדובר בתכנות של תת המודע כך שיוביל להגשמת דברים במודע. שני הגורמים המוכרים ביותר שמדברים על כך הם הסרט "הסוד" ואנטוני רובינס, שהיה בין הראשונים לדבר על כך. המאמר הבא יסביר את הקשר בין חוש הראייה לבין מסרים תת הכרתיים ואיך כל זה מתקשר לאסטרטגיות למידה. 

אי שם, בשנת 1991, יצא בעברית הספר "להעיר את הענק שבפנים" של אנטוני רובינס, מהמנטורים הגדולים בעולם הוא היה בין הראשונים שדיברו על מסרים תת הכרתיים כדרך לכוון מחדש את תת המודע, על מנת לשנות אמונות מגבילות וליצור מציאות חדשה. 

כמה שנים אחר כך, בשנת 2006, יצא הסרט "הסוד", יחד עם ספר בשם זהה. גם הסוד דיבר על מסרים תת הכרתיים לשינוי אמונות מגבילות, ובעקיפין, הוא גם דיבר על הכוח של חוש הראייה, כדרך לשינוי מציאות. 

איך להעביר מסרים תת הכרתיים באמצעות חוש הראייה וכיצד זה יכול לעזור בשינוי מציאות

חוש הראייה הוא גם חוש תודעתי. המידע שמתקבל מסונן על ידי תת המודע. לצורך הדוגמה, אם רואים מנטרות מעצימות על מוצר יום יומי, תת המודע קולט את המסר ופועל בהתאם לאמונה. 

לסינון הזה יש יתרונות וחסרונות, כמו כל דבר בחיים.  היתרון, כמובן, הוא שמדובר בחוש היחיד שהוא פאסיבי לחלוטין. אנחנו לא צריכים לעשות כלום כדי לראות, גם במקרים בהם מרכיבים משקפיים. 

החיסרון הוא הראייה הסלקטיבית. אנחנו רואים מה שאנחנו רוצים לראות. כמה פעמים מישהו הפנה את תשומת לבכם למשהו שעמד מולכם ממש, אבל לא ראיתם? זאת ראייה סלקטיבית ועל זה אפשר לעבוד, כדי לעזור לתת המודע לראות את הדברים שיקדמו את המטרות שלכם. 

הדרך שבה חוש הראיה יכול לעזור בשינוי המציאות, עוברת בעבודה על הדברים שאנחנו בוחרים לראות ביום יום שלכם ועל האמונות המגבילות. 

איך לשנות אמונות מגבילות באמצעות חוש הראייה

כל המנטורים הגדולים, ובראשם אנטוני רובינס, שהוזכר בראש המאמר, אומרים דבר אחד: חשיפה למסרים תת הכרתיים, או במילה אחרת- מנטרות, עוזרת לתת המודע לשנות את האמונות המגבילות לאמונות מחזקות. זה קורה בתהליך איטי, כמעט בלתי מורגש. 

חשיפה למנטרות מדוייקות, כמו "השפע זורם אלי בקלות ובפשטות" או "יש בי כוח להתגבר על הכל" בצורה קבועה, גורמת לתת המודע ליצור הרגלים חדשים שיופיעו במציאות המודעת שלכם. למשל, שיחת טלפון מפתיעה שתוביל להזדמנות השקעה מעניינת. או שפתאום תגלו כמה כוח היה לכם להתגבר על אתגר שלא חשבתם שתוכלו לעמוד בו. 

לסיכום, אנטוני רובינס, הסרט הסוד ומנטורים גדולים נוספים ממליצים על חשיפה מתמדת למנטרות מעצימות. הדרך הפשוטה, הקלה והכיפית לעשות את זה היא באמצעות מנטרות שרואים על מוצרים יום יומיים, כמו למשל ספל קפה, עוזרים להפוך את התהליך לפסיבי לחלוטין וקל לביצוע. 

נכתב על ידי: נגה קינן- מנטרות שרואים. הייעוד שלי הוא לאפשר לכל אחד לרתום אליו את חוש הראייה כדי לכוון את תת המודע לשפע ולעוצמה, באמצעות מנטרות שרואים על מוצרים יום יומיים.

מייל: nogakenan@gmail.com

אתר: https://www.nogakenan.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קורסים דיגיטליים

קורסים דיגיטליים בתחומי אסטרטגיות למידה והפרעות קשב

הקורס המלא לאסטרטגיות למידה עלה לאתר

צפייה ללא עלות – מיני קורס המסביר מה המרכיבים לשיפור ההבנה, הזיכרון והשליפה של כל ידע שנלמד.