אסטרטגיות בהבנת הנקרא
כתוב את הכותרת כאן חלקו הראשון של מאמר זה מופיע בקישור הבא: אסטרטגיות למידה בהבנת הנקרא.
שמרית דרור -
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
כתוב את הכותרת כאן חלקו הראשון של מאמר זה מופיע בקישור הבא: אסטרטגיות למידה בהבנת הנקרא.
ביטחון עצמי בילדות מדוע הוא כ”כ חשוב דווקא בגילאים צעירים
הכוח שבדמיון – ודרך מציאותית להגשים חלומות וללמוד להצליח מל רובינס, אחת המובילות הבולטות בעולם ההתפתחות האישית ומנחת פודקאסט מצליח במיוחד, הקדישה פרק שלם לנושא
זהו חלקו הראשון של הפוסט, חלקו השני נמצא בקישור הבא:אסטרטגיות למידה לתלמידים זה קרה אצלי אחרי שנים רבות כבר במקצוע, אלפי תלמידים עברו דרכי –
השבוע קרו לי שני מקרים, שבמבט ראשון בכלל לא נראים קשורים לקורס שלי “ללמוד איך ללמוד”, אבל שניהם חידדו לי נקודות חשובות. כידוע, אני מאמנת
לאורך השנים בעבודה עם ילדים עם לקויות למידה והפרעות קשב לומדים ומבינים דברים שבאף מוסד לימודים חינוכי או השתלמות מקצועית לא מלמדים. אחד הדברים העיקריים
כמה דברים כלליים, שכדאי מאוד לדעת לגבי תהליכי למידה: ראשית, שלושת השלבים העיקריים מהם בנוי תהליך למידה הוא תהליך של קליטה, עיבוד ושליפה. מרבית המקרים
מסיימת שיעור עם ילדה קסומה מאין כמותה מהעיר רמת גן, הילדה לומדת אצלי הוראה מתקנת בקריאה בעברית בשל קושי ופער שנוצר עם השנים. הילדה מאובחנת
באחת מההרצאות שלי בפני הורים ברמת גן בנושא של התמודדות עם הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה נוצרה שיחה על הסחת דעת רבה שיש אצל כל
גולשים יקרים, לפניכם רשימה של מילים שמומלץ כי הילד/ה ידעו בכיתה ו’. כמובן שתמיד כדאי לשאוף גם ליותר.בקישור זה תוכלו גם למצוא מידע על קורס בו
אימון אישי לנערות להגברת הביטחון העצמי דרך תנועה וריקוד בעולם של תחרות בלתי פוסקת, רשתות חברתיות שמקדמות השוואה בלתי פוסקת לאחרים, וצמצום של מי שאינו
מורים והורים יקרים, במאמר זה נבין את הבסיס לעבודה עם אסטרטגיות למידה בהבנת הנקרא.ראשית אומר כי כאשר אנו מדברים על אסטרטגיות למידה – חשוב שנבדיל