אסטרטגיות למידה עובדות לא רק בזמן למידה
קרו שני מקרים השבוע, כביכול כל כך לא קשורים לאסטרטגיות למידה, ובכל זאת המבט שהיה לי על הפנים כאשר דברים אלו קרו/נאמרו גרם למי שאמר
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
קרו שני מקרים השבוע, כביכול כל כך לא קשורים לאסטרטגיות למידה, ובכל זאת המבט שהיה לי על הפנים כאשר דברים אלו קרו/נאמרו גרם למי שאמר
לאורך השנים בעבודה עם ילדים עם לקויות למידה והפרעות קשב לומדים ומבינים דברים שבאף מוסד לימודים חינוכי או השתלמות מקצועית לא מלמדים. הנה דוגמה קטנה
כמה דברים כלליים, שכדאי מאוד לדעת לגבי תהליכי למידה: 1. שלושת השלבים העיקריים מהם בנוי תהליך למידה הוא תהליך של קליטה, עיבוד ושליפה. מרבית מקרים
מסיימת שיעור עם ילדה קסומה מאין כמותה מהעיר הרצליה, הילדה לומדת אצלי קריאה בעברית בשל קושי ופער שנוצר עם השנים. הילדה מאובחנת עם הפרעות קשב
באחת מההרצאות שלי בפני הורים ברמת השרון בנושא של התמודדות על הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה, אמר אחד ההורים כי הוא מודע לחלוטין ליתרונות שיש
גולשים יקרים, לפניכם רשימה של מילים שמומלץ כי הילד/ה ידעו בכיתה ו'. כמובן שתמיד כדאי לשאוף גם ליותר.בקישור זה תוכלו גם למצוא מידע על קורס בו
אימון אישי לנערות להגברת הביטחון העצמי דרך תנועה וריקוד בעולם של תחרות בלתי פוסקת, רשתות חברתיות שמקדמות השוואה בלתי פוסקת לאחרים, וצמצום של מי שאינו
כשאנו מדברים על אסטרטגיות למידה – חשוב שנבדיל בין אסטרטגיות הבנת הנקרא או אסטרטגיות כלליות בכל מקצוע/תחום אחר. כאשר אנו מדברים על אסטרטגיות למידה כלליות
המאמר נכתב ע"י שני סוקול בר-לביא, מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך.בעלת העסק "בשביל משפחתי", במסגרתו היא מרצה ומלווה הורים בקבוצות ובפגישות אישיות.
כותבת המאמר: יעל וינר- הדרכת הורים וייעוץ שינה דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: הילד שלכם מבקש לראות סרט בטלוויזיה, ואתם עונים לו שאי אפשר כרגע.
זה היה שבוע עמוס בכל טוב מצד אחד וקצת פחות, מצד שני.מי שמכיר אותי וכפי שרשום באתר אני כבר שנים רבות מלווה תלמידים גם בהיבט
כל אחד מהמנטורים הגדולים מדבר על מסרים תת הכרתיים ועל היכולת שלהם לשנות את המציאות שלנו. למעשה, מדובר בתכנות של תת המודע כך שיוביל להגשמת