אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
הקסם של קבוצות הלמידה ❤️
הלמידה בקבוצות נעשית באמצעות תהליכי הלמידה אשר פותחו על ידי מתוך ניסיון של 24 שנים בעולם ההוראה המתקנת ואסטרטגיות למידה.
תהליכי למידה אלו הביאו להצלחות אצל אלפי תלמידים, גם אצל ה "מתקשים" ביותר,
בזכות העובדה שישנן אסטרטגיות למידה שניתן להפעיל רק בקבוצה, אסטרטגיות שהן קסם של ממש.
60 אחוז מהלמידה בקבוצה נעשית דרך משחקים אשר משולבים בהם טכניקות לשיפור משמעותי ביותר של ההבנה והזיכרון.
למעשה, הילדים לומדים, מבלי לדעת שהם לומדים. שזה כל הקסם 😊
בואו תצטרפו אלינו להצלחה ❤️
כבר 20 שנים שאני רואה תלמידים שחייהם בבית הספר מלווים באתגרים רבים שיכלו היו להימנע אם היו מגיעים לאחר תהליך של הכנה לכיתה א'. 12 שנים של אתגרים שהיו יכולים להימנע אם רק היינו מסתכלים לאמת בעיניים
קבוצות הלמידה שלי פועלות עם מורה נוספת, כך שהן משלבות יחס אישי אך גם את יתרון הקבוצה.
העבודה המשותפת שתמיד, כמו בכל עבודה שלי, כוללת גם היבטים רגשיים של העצמה, העלאת הביטחון העצמי וגישה רגשית משולבת.
פעם, באחת מישיבות הצוות הבית ספריות, כאשר הרגשתי במבוי סתום לקידומו של ילד שהיה כ"כ יקר לליבי, ואף הבעתי את תסכולי מכך שבסופו של דבר, כל מה שאני עושה מרגיש לי מעט בתוך סך הקשיים והאתגרים, אמרה לי קולגה מדהימה ת
כבר 20 שנים שאני רואה תלמידים שחייהם בבית הספר מלווים באתגרים רבים שיכלו היו להימנע אם היו מגיעים לאחר תהליך של הכנה לכיתה א'. 12 שנים של אתגרים שהיו יכולים להימנע אם רק היינו מסתכלים לאמת בעיניים
כאשר ילדים או נערים מתמודדים עם לחץ, רגשות שליליים, מחשבות לא נעימות, חרדה (כגון חרדת מבחנים), תחושת חוסר מסוגלות… יש כל מיני שלבים ומצבים, יש לזה כל מיני רמות ודרכי התמודדות. יש את השלב/מצב בו רוצים טיפול מעמיק ויסודי עם איש מקצוע. מבינים כי צריך כאן שינוי מהשורש שצריך התמדה והרבה כוחות נפשיים, שלעיתים אין לילד.
אימון נוירו פידבק וקבוצות למידה במקצועות עברית ואנגלית מתקיימים בגבעתיים ורמת השרון בלבד, בנוסף קיימים קורסים דיגיטליים ללמידה עצמית של אסטרטגיות למידה במקצועות האלה.
אסטרטגיות להתמודדות עם הפרעות קשב כגון: טכניקות לאימון מוחי, ניהול זמן ומשימות, התארגנות במרחב וסדר, ניתנות במסגרות /קורסים דיגיטליים/ בלבד.