שמרית דרור -

אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים -

קורסים למורים הוראה מתקנת

בכל הקשור לאסטרטגיות למידה – ישנו ידע אינסופי שניתן ללמוד ולהעמיק בו.  המשמעות של הוראה  באמצעות כלים מעולם ההוראה מתקנת  היא "ללמד כל רגע ורגע מתוך הבנה של מבנה המוח והקשרים הפיזיים בו". 

קורס דיגיטלי להטמעת הידע | שמרית דרור

קורס הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה לתפעול המוח

בקורס זה נלמד על אסטרטגיות וכלים מתחום הוראה המתקנת שאותם ניתן ליישם בכל מקצוע. הקורס משולב למידה דיגיטלית דרך הקלטות ומפגשים פרטניים/קבוצתיים איתי. למידע נוסף לחצו על הכפתור "פרטים על הקורס". הקורס שם דגש הן על הצורך של ילדים עם לקויות למידה והן על ילדים המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז. הקורס נוגע בהיבטים רבים של זיכרון, הבנה, הקשר ביניהם ודרכים לייעול תהליכי הלמידה באופן כללי.

קורס דיגיטלי לעיבוד הידע | שמרית דרור

קורס הוראה מתקנת באנגלית הכשרה למורים

הקורס כוללת תהליך בנוי, מתוכנן המועבר שלב אחר שלב להוראה האנגלית משלב הבסיס, הכרת האותיות וקריאה ועד לכיתות החטיבה. הקורס מחולק לנושאי קריאה, דקדוק, ורכישת אוצר מילים. ניתן ללמוד את כל הקורס או בחלקים. כל תהליך הלמידה בנוי משימוש באסטרטגיות למידה רבות. הקורס משולב למידה דיגיטלית דרך הקלטות ומפגשים פרטניים/קבוצתיים איתי. בסוף התהליך תוכלי ללמד הוראה מתקנת באנגלית.

קורס דיגיטלי לשליפת הידע | שמרית דרור

קורס הוראה מתקנת בהבנת הנקרא, כתיבה ולשון

מדובר בשלושה קורסים שונים: קורס המלמד אסטרטגיות לשיפור הבנת הנקרא (מתאים לילדים החל כיתה ב'), קורס המלמד נושאים בלשון (בשפה העברית), וקורס לשיפור והרחבת הכתיבה לידי כתיבה מיטבית. כל הקורסים בנויים מאסטרטגיות איתן אני עובדת שנים רבות מאוד, וכוללים אסטרטגיות המוסברות לפרטי פרטים בהן גם התייחסות להבנת מסר סמוי, הבנת מסר גלוי, הסקת מסקנות, וכן מותאם למתמודדים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז.

המלצות