מה יהיה עם הכנת שיעורי הבית?
המאמר נכתב ע"י שני סוקול בר-לביא, מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך.בעלת העסק "בשביל משפחתי", במסגרתו היא מרצה ומלווה הורים בקבוצות ובפגישות אישיות.
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
המאמר נכתב ע"י שני סוקול בר-לביא, מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך.בעלת העסק "בשביל משפחתי", במסגרתו היא מרצה ומלווה הורים בקבוצות ובפגישות אישיות.
כותבת המאמר: יעל וינר- הדרכת הורים וייעוץ שינה דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: הילד שלכם מבקש לראות סרט בטלוויזיה, ואתם עונים לו שאי אפשר כרגע.
זה היה שבוע עמוס בכל טוב מצד אחד וקצת פחות, מצד שני.מי שמכיר אותי וכפי שרשום באתר אני כבר שנים רבות מלווה תלמידים גם בהיבט
כל אחד מהמנטורים הגדולים מדבר על מסרים תת הכרתיים ועל היכולת שלהם לשנות את המציאות שלנו. למעשה, מדובר בתכנות של תת המודע כך שיוביל להגשמת
לאחר שהבנו כי חשיבה יוצרת מציאות ושמחשבות הם ממש "דברים" – וכי המשמעות של כוח המחשבה זה כי יש קשרים בין עצביים במוח, חלק פיזי
מסרים תת הכרתיים בשנת 1957 פרץ בסערה לתודעת האמריקנים שמו של איש הפרסום ג'יימס ויקרי. ויקרי טען כי באמצעות מסרים תת הכרתיים שהוא שתל לאורך
כוח המחשבה באמת עובד? ומדוע רוב האנשים זוכרים איפה היו ברצח רבין או בעת קריסת מגדלי התאומים, אבל לא זוכרים מה עשו בערב לפני כיומיים?
מאמר זה הינו סיכום הרצאתו של ג'ו דיספנזה, מומחה מתחום מדעי המוח ואחד ממשתתפי הסרט בליפ. ההרצאה מספקת היבט מעשי ופרקטי יותר לסרט בליפ ומסבירה
קורסים דיגיטליים בתחומי אסטרטגיות למידה והפרעות קשב