אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
אסטרטגיות למידה, הוראה מתקנת, וטיפול נוירופידבק – ילדים, נוער וסטודנטים
אני לא מאמינה בזה משום שזו מחשבה שנוח להאמין בה, שהיא מנחמת, ואולי אף משום שהיא קלישאה למכור לילדים שאנו כ"כ רוצים שיצליחו אלא מהסיבה הפשוטה, שאנו – אם נרצה בזה או לא, בסוף מכונות לייצור מחשבות ורגשות – מחשבות ורגשות שמניעות אותנו לפעולות, והפעולות שנבחר יניעו אותנו להצלחה או אי הצלחה.
זה תפקידנו ההורים ואנשי חינוך לספק לילד ולנער כלים איתם הוא ילך בעולם כאשר הוא זה הבוחר את מחשבותיו ומכאן ייצור רגשותיו ולא אנו (החברה התחרותית בה אנו חיים) נכתיב לו את דרכו.
גם בנושא הלמידה, אנו בסך הכול מכונות, מוח חושב עם עשרות אם לא מאות פונקציות בתוכו. עלינו רק למצוא את אסטרטגיות הלמידה הנכונות למוחו של כל ילד, וההצלחה בטוחה. איך אני רושמת זאת בוודאות כ"כ גדולה?
מתוך 19 שנים של אימון ילדים ונוער. כל מי שהגיע לתהליך איתי עם מחויבות מצד ההורים – הצליח.
המחויבות מצד ההורים עוזרת ליצור את שיתוף הפעולה המביא את מחויבות ומוטיבציית הילד לשינוי רגשי ולימודי, גם אם בהתחלה מוטיבציה זו לא הייתה קיימת.
מקבלת בקליניקה פרטית בגבעתיים, רמת השרון והרצליה.
הערה: קורסי ה NLP נלמדו מתוך מטרה להבין יותר ולהעמיק במבנה המוח על מנת ליעל את אסטרטגיות הלמידה – אני לא מטפלת NLP ולא מציאה טיפולים כאלו.
בקליניקה מוצאים אימוני נוירופיבק, שיעורי הוראה מתקנת בקבוצות ויחידים, והדרכות מורים והורים בנושאי הוראה מתקנת אסטרטגיות למידה.
אימון נוירו פידבק וקבוצות למידה במקצועות עברית ואנגלית מתקיימים בגבעתיים ורמת השרון בלבד, בנוסף קיימים קורסים דיגיטליים ללמידה עצמית של אסטרטגיות למידה במקצועות האלה.
אסטרטגיות להתמודדות עם הפרעות קשב כגון: טכניקות לאימון מוחי, ניהול זמן ומשימות, התארגנות במרחב וסדר, ניתנות במסגרות /קורסים דיגיטליים/ בלבד.