שמרית דרור -

הוראה מתקנת, אימון אישי וטיפול נוירופידבק - ילדים, נוער וסטודנטים

גבעתיים

גבעתיים -

אסטרטגיות למידה באנגלית

האני מאמין שלי

או במילים אחרות:
"כיצד ב-19 שנים כל התלמידים מגיעים אצלי למצוינות - בכל הנושאים?"

bird

אני באמת מאמינה שכל ילד יכול ומסוגל להצליח גם אם קיימים הרבה קשיים. 

אני לא מאמינה בזה כי זו אמונה שכיף להאמין בה או מנחם להאמין בה. אני מאמינה בזה כי ראיתי ניסים קורים ב19 שנים בהם אני מלמדת ומאמנת ילדים שהגיעו בכיתה ו' ברמה של כיתה ב', מבחינה לימודית באנגלית ומגיעים להצטיינות. ראיתי ילדים שלא ידעו תרגום מילים בסיסיות באנגלית בחודש אוקטובר של תחילת כיתה ו' ומסיימים את כיתה ח’ כאשר הם עונים על בגרויות של 4 יחידות באנגלית. 

יחד עם זאת, מתוך 19 שנים של ניסיון כמורה לאסטרטגיות למידה באנגלית אני יודעת לומר בוודאות כי ניסים אלו מתרחשים רק בשילוב של כל הגורמים הבאים:

מוטיבציה אישית

– ה – “טריק” הוא  שזה התפקיד שלנו המבוגרים ליצור אצל הילד מוטיבציה.

התאמה אישית

– יש בערך 50 אסטרטגיות למידה באנגלית שאני משתמשת בהם כמורה פרטית לאנגלית המחולקות  לכמה קטגוריות ראשיות. כל ילד צריך ללמוד בדרך שונה. זהו  התפקיד שלי כמורה להבין את הדרך הנכונה והשלבים הנכונים יחד עם הגישה הנכונה והקצב הנכון לכל תלמיד.

קצב נכון

– קצב  נכון בתהליכי הוראה מתקנת ואסטרטגיות באנגלית הוא אחד הפקטורים שמשפיעים יותר מכל על למידה איכותית שנושאת תוצאות טובות. לצערי, מעט מאוד מורים והורים מודעים להשלכות של קצב נכון. קצב נכון דורש רגישות רבה מאוד. הדבר  בא לידי ביטוי בתוכנית לימודית לחודשים קדימה אך יותר מכך הדבר  בא לידי ביטוי בכל שיעור ושיעור – בניואנסים הקטנים של השאלות שנשאלות.

אמונה אישית

– אין חשוב יותר מאמונה של הילד בעצמו ואמונה  של הילד במסוגלות האישית שלו.  זו הסיבה שרכשתי הכשרות רבות בהעצמת הביטחון העצמי של הילד ויצירת תחושת מסוגלות ואמונה בעצמו. זו גם הסיבה שחלק מזמן בהוראה מתקנת לאנגלית אנו נקדיש למשחקי העצמה.

שיתוף פעולה עם ההורים 

העבודה איתי בתהליך של הוראה מתקנת לאנגלית  נושאת  תוצאות אך ורק כאשר מבצעים עבודות שאני נותנת בין שיעורים. יש מעט מאוד משימות בין שיעורים אך  יש לבצע אותם לפי תהליך שאני מסבירה בין שיעור לשיעור. שיתוף פעולה של ההורים הוא קריטי ביצירת ההצלחה. יוצאי דופן הם נערים אתם אני עובדת הרבה על אחריות, ארגון עצמי וסדר בלמידה..

תרגול אסטרטגיות למידה באנגלית
מיומנויות ואסטרטגיות למידה באנגלית

שמרית דרור - הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה באנגלית

כמה מילים מתלמידים והוריהם

הבלוג האישי שלי ומאמרים חשובים

יצירת קשר

אימון נוירופידבק וכן תהליך הוראה מתקנת פרטני וקבוצתי במקצועות חשבון, עברית ואנגלית מתקיים בגבעתיים ורמת השרון בלבד, בנוסף קיימים קורסים דיגיטליים ללמידה עצמית של אסטרטגיות למידה במקצועות האלה.

אסטרטגיות לאימון מוחי, ניהול זמן ומשימות, התארגנות במרחב, או אסטרטגיות למידה כלליות, ניתנות במסגרות /קורסים דיגיטליים/ בלבד.

הקורס המלא לאסטרטגיות למידה עלה לאתר

צפייה ללא עלות – מיני קורס המסביר מה המרכיבים לשיפור ההבנה, הזיכרון והשליפה של כל ידע שנלמד.